אימוני רכיבת כביש בקבוצת מומנטום 

קבוצת מומנטום הינה קבוצת כביש (בה מתאמנים טריאתלטים, אנשי ברזל ורוכבי אופני הרים)

21-DSC_0040 18-DSC_0037

הקבוצה מתאמנת באזור המרכז, כבישי המשולש בואכה הדרום והרי ירושלים. הקבוצה בעלת אוריינטציה תחרותית ויחד עם זאת, גם בה חברים רוכבים שאינם מתחרים  במרוצים, אלא מחפשים מסגרת אימונים מקצועית ורמה גבוהה של רכיבה. (אין קשר ישיר בין רמת רכיבה גבוהה למהירות רכיבה…אלא יותר ברמת ההומוגניות של הקבוצה במהלך האימון). הקבוצה מתאמנת פעמיים בשבוע : ימי רביעי ושבת בבוקר. ישנן מלתחות ומקלחות המאפשרות להמשיך ליום עבודה מיד לאחר האימון. (וכמובן – אופציות טובות יותר לאימוני PowerTraining) אביחי מומנטום

פילוסופית האימון בקבוצה :

1. הקבוצה היא קבוצה ספורטיבית, לפני שהיא קבוצת רוכבי אופניים.

2. ניתן להגיע לרמות הישג גבוהות , גם ברמה הבינלאומית  בעזרת אימוני עצימות איכותיים ובכך לחסוך באימוני נפח ארוכים.

3. טכניקה, כוח, מהירות וגמישות, מקדמים את הספורטאי הרבה לפני עקרונות אימוני סבולת, טקטיקה "ואימונים מנטאליים'.

4. כיף, איזון ושליטה . חשוב לנו השילוב בין תחביב הרכיבה, במידה והרוכב – מסטרס, או במידה והוא מקצוען, שיעשה איזון בין תחביב או מקצוע הרכיבה, לשאר הדברים בחיי הספורטאי (משפחה, עבודה, חברים , לימודים וכיו"ב).

5. בשונה מקבוצות רכיבה אחרות :  א. מאמן נמצא ברכב ליווי והוא חלק אינטגרלי מהאימון (אבל מנסה בזמן האחרון לחזור לרכב…)

ב. הקבוצה קטנה יחסית, הגיל הממוצע של הרוכבים נע בין 30 וקצת, למרות שהמבוגר מכולם חגג 60 לא ממזמן (אלוף הארץ לגילו) והצעיר לכיוון ה 20 –

כולם רוכבים יחדיו רוכבי עלית/מסטרס פרו, ברמה הגבוהה ביותר בישראל ביחד עם רוכבים בתחילת דרכם, שיש להם רצינות אמיתית לשפר את יכולתם. לשמור על איזון וחיוך

איזון

תוכניות אימון אישיות מבוססות הספק וקצב (ומי שמתעקש ממש ממש, גם ע"פ דופק)

תוכנית אימונים אישית (אמיתית), מדויקת ומתאימה. תוכנית האימון נבנית בהתאם למטרות הספציפיות של הספורטאי, ברזולוציה גבוהה, לאחר שנבחנה רמתו של הספורטאי לעומק (ראה Evaluation Test) + מבחן FMS ונמצאו יתרונותיו וחסרונותיו.

אביחי

omri_b

תוכניות האימון מיועדות לכל הרמות, ממתחילים ועד מתקדמים וספורטאים מקצועיים :

– רוכבי אופני כביש

– רוכבי אופני הרים

– טריאתלטים ואנשי ברזל

– רצים ורצות בתחום הריצות הבינוניות וקצרות ועד ריצות מרתון וריצות ואולטרה.

– תוכניות אימון ייחודיות בתחום ההתנגדות וחדר הכושר (פתוח לכלל הספורטאים, רלוונטי בעיקר לשיפור טכניקה ברמה המכאנית, שיפור הספק אנאירובי ועוד)

10-DSC_0012

תגובות

תגובות