העברת הילוכים – פרק 1
באימונים לומדים להיות יעילים על האופניים, ובמילים פשוטות יותר – ללמוד להגיע מנקודה A לנקודה B במהירות X כאשר האנרגיה (E) תהיה נמוכה יותר. או מאידך בהוצאת אנרגיה זהה (E) אך במהירות (X) גבוהה יותר. אחד הדברים הבסיסיים בנושא זה – הוא העברת הילוכים נכונה. זה מאוד קל לומר למתאמן "JUST RIDE YOUR BIKE" (הציטוט שמור לידידי האיר רובין סימור, מקום 35 באולימפידת אתונה 2004, רק שלאימרה אין שום ערך אימוני, בדיוק כמו אמירתו של אדי מרקס – JUST RIDE A LOT)

העברת הילוכים פרק 2 – שיעור שני (פלטה קטנה וגדולה)
הנושא דורש תרגול רב ואינו מתאים אגב, אך ורק למתחילים. מגיעים אלינו רוכבים וטריאתלטים ברמה גבוהה שהידע הבסיסי הזה של העברת הילוכים נכונה – חסרה להם. היתרון באימוני POWERWATTS שבמהלכםהמתאמן/ת מקבלים משוב תמידי (מנגנון ביו-פידבק של התוכנה והמאמן), כך שהדיוק באיכות האימון עוזרת במשוב נכון כיצד אנחנו (גם) מתמודדים עם העברת ההילוכים.
http://www.powerwatts.co.il/gears_shi… ‎

 

העברת הילוכים – פרק 3 (כתבה מלאה – לינק כאן)

 

קצת טכניקה בשביל הבטיחות, כיצד לנסות ולתרגל זאת בצורה בטוחה , אך בהחלט יותר מאתגרת, רולר זה אמצע מצוין לכך.

סל"ד גבוה לדיווש בעמידה – יעילות זה כל הסוד

בסרטון המצורף ננסה להסביר אודות חשיבות הגמישות והכוח בגב התחתון והשפעתו על הרכיבה. בסרטון מדובר (כביכול) על רוכבי אופני כביש וטריאתלטים, רק שהדבר רלוונטי מאוד, באותה הצורה, או בצורה דומה גם לרוכבי אופני הרים ואף גם לרצים. כמובן, לא בהיבט של אווירודינמיקה, אלא בהיבט יעילות הרכיבה בהפעלת מאוזנת של השרירים הדוחפים והמושכים. (ינואר 2015)

לכתבה ופירוט בנושא זה – כאן 

 

הטכניקה החשובה לדיווש מהיר (סל"ד גבוה)….דווקא בעמידה – למה ? (ותמיד חשבנו שקשה זה טוב…אז חשבתם)

 

מי שמעוניין להקיש בדלת הקסמים….
תזכרו, אצלנו אין קסמים ולא קוסמים !
(אולי קצת טריקים) בעיקר הרבה עבודה קשה.
והכי חשוב – תודה לכל מי שלא חשש ונקש…

אז מה זה אימוני POWERTRAINING ? כאן

תגובות

תגובות