מצ"ב סרטון מורחב יותר שמראה את האימון של נועם ומשה. באימון הם מבצעים את אותו אינטרוול של שינויי קצב תכופים על מסלולים קשים יותר מבחינה טכנית. שוב, זה לא חוכמה להיות 'סתם' חזק ברגליים, או להוציא הרבה ואטים. החוכמה היא לדעת כיצד להשתמש בכוח בצורה חכמה ויעילה. במקרה הזה, לדעת כיצד להעביר הילוכים (הילוכים מאחור, פלטה קטנה/גדולה). לחלק זה נשמע דבר של מה בכך, אבל העניין שזה ממש ממש לא. זה קשור לבחירת הילוכים נכונה בכל שטח וזמן > ירידה, עלייה, יציאה מפניות, כניסה מהירה או איטת לעלייה, ועוד ועוד.

כאן ב POWERTRAINING, בצורה מאוד מאוד סטרילית והדרגתית, אנחנו בעצם מלמדים את הספורטאים, לשפר את הטכניקה שלהם בעצימות מאוד מאוד גבוהה. אגב, זה נכון כמעט לכל ענף ספורט.

0523-541563  elad.bike@gmail.com

 ביום רביעי שינינו קצת את מתכונת האימון באמצע השבוע והכנסו בו יותר אימוני התנגדות (כוח), בעיקר תרגילים חופשיים ויחד איתםהמרות  לאופניים של כוח מתפרץ ודיווש בסל"ד גבוה עד מקסמאלי לגיוס טוב יותר של יחידות מוטריות. אלו סוג האימונים שספורטאים אוהבים הכי פחות (30 שניות עד דקה) של הספק מירבי המתבסס בעיקר על זריזות ומהירות מקסימאלית.

אימוני המרה (מתקדמים בלבד)

אין ספק, כי במידה ומבצעים תרגיל כזה "נכון" הספורטאי מקבל תחושה אמיתית למדיי של כמעט הקאה (או הקאה אמיתית) "ודם בגרון" (בקיצור – ממש ממש "לא כיף"). רק מה, התרגילים האלה עובדים היטב על היכולת לסובב את הפדלים בצורה מהירה (גיוס יחידות מוטריות). ובשפה פשוטה עובדת על האזורים הקריטים באימון. כלומר, או שאתה שם (בפלטון) או שאתה לא שם (DNF) ומבחינה חיובית, או שאתה ראשון, או שאתה …רק שני. לא נרחיב, רק נרשום שעובדים כאן על האימון בעזרת הטריינר ברמה הפיזיולוגית יותר ופחות ברמה הטכנית (SPINSCAN ו smoothing < פאולו סלדנהה/2013) רק שזה מאמר מורחב וארוך שנשמור לפעם אחרת.

צביקה ואריה, זה לא הגיל, אלא התרגיל

בוקר קודם (שלישי בוקר)

ניקינו את האבק מאימון בסיסי מאוד, לא קל בכלל, אך מעניין מאוד.

 תרגיל אימון של שינויי קצב למשך 5 דקות בעצימות גבוהה. (נועם ומשה בסרטון) התבקשו לעשות תרגיל זהה לחלוטין, 5 עד 6 פעמים, רק שבכל פעם שינינו את המסלול למסלול קשה יותר מבחינה טכנית (מישור, עלייה, גבעות מתגלגלות מתונות וכו' וכו') ככל שהמסלול נעשה קשה יותר, הרוכבים צריכים לדעת להעביר בצורה מהירה ויעילה יותר את ההילוכים באופניים ולהפיק את המקסימום מהתרגיל – כיצד בדיוק ?

 וקצת תמונות מאימון שבת האחרון – בדף פייסבוק שלנו – כאן (לא שם)

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר:

elad.bike@gmail.com

0523-541563

תגובות

תגובות