הבסיס הרחב שכל ספורטאי חובב צריך להכיר הוא כיצד לעשות את הדברים נכון וכיצד לא. מה המגבלות הכלליות למרבית הספורטאים שספורט איננו המקצוע שלהם (למרות שחלק מהם מתאמנים בכמות שעות שלא היו מביישות מקצוענים). מהו הבסיס הנכון לאימון ספורטאים (ודגש על ספורטאי מסטרס) כנראה והדגש העיקרי הוא האיזון ויעילות  בין החיים הספורטיביים לחיים "האמיתיים". מה משפיע ? או מה הדברים העיקריים המשפיעים על אותו איזון ויעילות של ספורטאי עובד (אגב, הוא יכול להיות גם ספורטאי עלית U23 עובד במקצוע שאינו רכיבה, מכיר איזה אלוף ישראל כזה).

picizun

למטה – הסרטון המלא – מתחתיו לינקים חשובים הקשורים לכל הדברים שהוזכרו בסרטון ובתמונה מעלה.

תזכרו האיזון הנכון והיעילות הנכונה של ספורטאי, תושפע בעיקר :

  1. אורח החיים שלו (פיזי ומנטאלי) ואיכות וכמות ההתאוששות (שהיא פועל יוצא ומשפיע על אורח החיים).
  2. אימונים עצמם – תוכנית האימונים – כמה היא מתאימה למטרות של הספורטאי ומגבלותיו העיקריות ?
  3. תזונה נכונה – כבד ומורכב כדי להרחיב.

לרישום לשני אימוני הניסיון שלנו,או לשאר השירותים שלנו , או פשוט להירשם לרשימת הדיוור שלנו

איזון

מאמר רלוונטי בנושא איזון תזונתי – כאן

1-20150304_102944מאמר רלוונטי בחוסר איזון בנושא עייפות – כאן

לרישום לשני אימוני הניסיון שלנו,או לשאר השירותים שלנו , או פשוט להירשם לרשימת הדיוור שלנו

מאמר בנושא התייבשות – כאן 

למאמרים נוספים שיוכלו לעזור לכם – כנסו בבקשה לתיבת החיפוש – מילים כמו איזון – שליטה – תוכנית אימון – מנוחה והתאוששות, אולי ותמצאו דברים מעניינים שיוכלו לעזור.

לרישום לאימוני POWERWATTS – הקישו כאן

powerwatts

לרישום לאימוני POWERWATTS – הקישו כאן

תגובות

תגובות