PowerTraining מתבססת על עקרונות אימון המלמדים מהי יעילות, שליטה, איזון ושמירת קצב. עקרונות חשובים בכל ענף ספורט.

PowerTraining מבוססת על אימוני עצימות איכותיים (60 עד 70 דק). השיטה מתאימה לספורטאי מסטרס חובבים, מסטרס מתקדמים ועד ספורטאים ברמה אולימפית. על פי שיטה זו ניתן להתאמן בפחות זמן אבל משיגים הרבה יותר. שיטת אימון זו אינה רק לרוכבי אופניים.

סדרת אימוני מעבדה ממוקדים (אימונים 16-26) 1-3 פעמים בשבוע. אין צורך באופניים או בידע קודם ברכיבה. האימון מתבצע על אופניים המותאמים אישית לספורטאים. (האימונים מתאימים לספורטאים בכלל ולא רק לרוכבי אופנייים – אין צורך בידע קודם ברכיבה)

הערכת ספורטאי (Evaluation Test) – ניתוח מכאני של הגפיים התחתונות ואיזון השרירים. ניתוח מנגנון דיווש ושיפור טכניקת רכיבה.לספורטאים מענפים אחרים – ניתוח דומה לשיפור וייעול האימון הספציפי של הספורטאי (ריצה, כדורגל, כדורסל, ג'ודו, ועוד) – קריאה נוספת בנושא Evaluation Test – (מציאת הLIMITATION של הספורטאי)

עומרי רודן במרוץ בהולנד – שימו לב להספק, מהירות וסל"ד

שיקום ספורטאים מפציעה בדרך בטוחה ומבוקרת (כל ענפי הספורט) ייעוץ והדרכה בשיפור וייעול תוכנית האימונים האישית, לכלל הספורטאים משלל ענפי הספורט (EVALUATION TEST) ושיפור כושר גופני ספציפי בהתאם לענף המדובר (בשת"פ מלא עם המאמן האישי).

כיוון והתאמת אופניים – רמת התאמת האופניים ברמה הגבוהה ביותר הקיימת כיום. הבדיקה נעשית על אופני מעבדה מיוחדים לבדיקת נוחות ויעילות מכאנית. שיפור יכולות נגד שעון, רכיבת טריאתלון, איש ברזל , כביש ואופני הרים. ההתאמה הסופית מתבססת על פרוטוקלי ספיציפים לענף המדובר של הרוכב.

לקבלת עדכונים וטיפים חשובים וחשוב מכל...להגיע אלינו לאימון, היום מתאים ?

תגובות

תגובות